zondag 17 augustus 2014

Zondag 17 augustus

Inmiddels is alle optimisme weggespoeld.
Met ieder regenbui meer.
Vanmorgen gaf Jet gelukkig nog een blijk van herkenning en toen ik Ollie aan haar bed vastmaakte kwam er zelfs een glimlach. Ollie is het cadeautje dat Lisa aan Omi gaf om alle chemo kuren te helpen doorstaan.

Vanmiddag zijn er lieve familieleden een poos aan het bed komen zitten, maar van enig contact is geen sprake meer.

Omdat we in april 2009 met dit blog zijn begonnen om iedereen die met ons meeleefde op de hoogte te houden van alle ontwikkelingen, wilde ik toch even terug naar huis om deze moeilijke fase te delen met alle volgers.
Nog één slotbericht volgt waarschijnlijk snel.

5 opmerkingen:

  1. Stilte. Als het tijd is, is het tijd... heel veel sterkte met loslaten en vast willen houden. Hopelijk heeft ze geen pijn. Ik groet Jet.
    Sterkte Roel.
    En sterkte Jet, op reis naar de andere kant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brrrrr. Dag lieve moedige Jetje! Sterkte lieve Roel! Ben enorm verdrietig. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Roel,

    (Had net een bericht geplaatst, maar weet niet of dat goed gegaan is.) Wat een enorm verdrietig bericht. Trix bracht ons vanmorgen van het laatste nieuws op de hoogte. Vreselijk! Ik wens jullie veel kracht en sterkte voor deze dagen. Weet, dat er veel mensen zijn die intens met jullie meeleven, en aan jullie denken. Veel kracht, en veel liefs Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Roel,
    In al die jaren dat ik dit blog volg heb ik de mogelijkheid dat Jet wel eens zou kunnen sterven geheel verdrongen. Met zoveel optimisme en kracht gingen jullie samen deze ziekte te lijf! En jij schreef dat allemaal zo mooi op.
    Heel veel sterkte deze laatste uren/dagen. Hier brandt een kaars voor jullie.
    Liefs, a n n a

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Roel,
    De kaarsen branden hier al de hele dag. Onbegrijpelijk dit. Veel mensen leven met jullie mee, ik hoop dat dat troost biedt.
    liefs Seppie

    BeantwoordenVerwijderen